Corvinus HÖK

Interjú Zubor Lucia

Elnökhelyettes, Corvinus Marketing Mester Társaság

 

Mesélj magadról és a Corvinusos életutadról, milyen szakon tanulsz jelenleg?

A Corvinuson 2020 szeptemberében kezdtem meg marketing tanulmányaim mesterszakon, majd nemsokkal később a frissen alakult COMET-be is csatlakoztam, bízva abban, hogy sikerül maradandót alkotnunk, amire visszagondolva büszkék lehetünk majd. Az egyetem mellett a mindennapjaim jelentős részét egyébként a munka teszi ki, amit jelenleg egy start-upnál végzek értékesítési és marketing koordinátorként.

 

Mikor és miért csatlakoztál a COMET-hez?

2020 végén csatlakoztam a szervezethez, mert szerettem volna egy olyan szakmai közösség része lenni, ahol hozzám hasonló érdeklődéssel rendelkező fiatalokkal dolgozhatok együtt, illetve a személyes fejlődés lehetősége is fontos szerepet játszott. Szeretem a kihívásokat is. Úgy gondoltam egy újonnan alakuló diákszervezet vezetőségében részt venni, – viszonylag kevés tapasztalattal – izgalmas vállalkozás lehet, így belevágtam.

 

Milyen pozíciót töltesz be a szervezetben, és milyen teendőid vannak ebben a pozícióban?

Én, mint elnökhelyettes vagyok jelen a COMET-ben, ami többnyire adminisztratív feladatok elvégzését jelenti, jegyzőkönyvet írok, prezentációt készítek, gyűlést tartok és szervezek, odafigyelek, hogy minden gördülékenyen és rendben zajljon.

 

Hogyan épül fel nálatok a vezetőség?

A vezetőség 5 főből áll; a HR, marketing és sales divízió vezetőkből, valamint az elnök és elnökhelyettesből. Közösen, egymást segítve dolgozunk a projektek megvalósításán és a szervezeti stratégia kialakításán, finomhangolásán.

 

Mik a kiemelt projektjeitek?

Tavaly télen a karácsonyi kampányunk keretén belül a HÖK-kel összefogva, közösen szerveztünk online adománygyűjtést a KórházSuli Alapítványnak, melynek célja az volt, hogy támogassuk a KórházSuliban lévő gyerekeket, továbbá, hogy élményeket biztosítsunk számukra az összegyűjtött pénzösszegből. A kampány része volt egy olyan figyelemfelkeltő kreatív feladat elvégzése is az egyes diákszervezetek részéről, mint vers írás, plakát vagy videó, esetleg festmény készítés. A kampány végeztével összesen 523 500 Ft-ot sikerült gyűjtenünk, amire nagyon büszkék vagyunk. Az előző hónapban sem lustálkodtunk, egy sikeres Henkel előadást tudhatunk magunk mögött, ahol meghívottunk a Henkel Beauty Care üzletág igazgatója, Szak Zsuzsanna volt, aki mesélt a szakmai életútjáról, a Henkel eddigi CSR tevékenységeiről, illetve arról, hogyan is tud értékközpontúan működni egy nagyvállalat. Azért, hogy ne csak korábbi projektjeinkről számoljak be, mesélek kicsit egy aktuális munkánkról is. Az április is elég izgalmasan zajlik nálunk, jelenleg egy kerekasztal beszélgetésre összpontosítjuk erőforrásainkat, melynek résztvevői a Foodpanda és a Yettel marketing szakemberei lesznek. A beszélgetés egyébként offline kerül megrendezésre és a rebranding téma köré fog épülni.

 

Milyen fejlődést biztosítotok a hozzátok jelentkezőknek, szakmailag és egyéb területeken?

A tagok részt vehetnek workshopokon, ahol interaktív formában dolgozunk fel szakemberek segítségével olyan témákat, melyek az egyetemen megszerzett tudás kiegészítésére és elmélyítésére szolgálnak, ám a fókusz leginkább a szervezetben megszerzett tapasztalaton van. A kapcsolatépítés (üzleti, baráti), a skillek (projektmenedzsment, kommunikáció, szervezés, előadás, emberek vezetése vagy éppen a velük való közös munka) fejlesztése, valamint a felelősségvállalás gyakorlása mind hozzájárulnak tagjaink szakmai tudásához.

 

Milyen gyakran szerveztek közösségi programokat, és hova szoktatok menni?

Havonta 2-3 alkalommal szervezünk találkozókat, úgynevezett CoMeet-eket és csapatépítőket. Legutóbb a budapesti Retro Élményközpontba látogattunk el, de voltunk már jégkorcsolyázni, darts és csocsó bárban, illetve bruch-olni is. Jelenlegi terveink közt pedig közös kirándulás és bográcsozás szerepel.

 

Mit viszel magaddal a szervezetből az egyetem utáni éveidre?

A COMET-ben töltött idő alatt sok szép emléket, tapasztalatot szereztem, fejlesztettem előadó és szervező skilljeim, valamint rengeteget tanultam, nem csak a közös projektek révén, de a diáktársaimmal való együttműködésekből is. Olyan embereket ismertem meg és váltunk velük barátokká, akiket mind emberileg, mind szakmailag tisztelek és elismerek. Mindig örömmel, büszkén fogok visszaemlékezni a szervezetre.

 

Kiknek ajánlanád a COMET-et?

Azoknak a marketing szakon tanuló diákoknak, akik szeretnék kipróbálni magukat egy kisebb vállalatként működő szervezetben, projektekben, különböző események lebonyolításában vagy akár stratégiai tervezésben. Azoknak, akik szeretnének naprakész, gyakorlati tudásra szert tenni a marketing területén, fejlődni akarnak és egy összetartó, inspiráló szakmai közösség részévé válni.

 

Mikor lesz olyan programotok, amelyre a szervezeten kívüli hallgatókat is szívesen várjátok?

Májusban szervezzük a korábban is említett nagyszabású kerekasztal beszélgetést egy izgalmas és igen aktuális témában, két nagy vállalat, a Foodpanda és a Yettel közreműködésével. Pontos időpontunk és helyszínünk még nincs, de annyi biztos, hogy a hónap első felében kerül megrendezésre az esemény az egyetemen, amire nagyon sok szeretettel várunk majd minden érdeklődőt.